Thursday, 27 May 2010

@ Gambar berbicara

Agak pelik cket tajuk entri kali ni..ummi percaya gambar pon boleh berbicara sbb tu ummi tak kasi komen pape untuk picas kali ni.. n Ummi saje letakkan gambar2 ni sambungan dari entri bulan lepas..layannn jer picas kami bertiga time bersantai di Tasik Uniten.. ~~hepi viewing~~




































"Keindahan sesuatu bukan terletak pada luarannya sahaja, tapi yang lebih penting keindahan yang dijaga pada dalamannya..Bajailah ia dengan zikir, hiasilah ia dengan selawat dan suburi ia dengan sifat tawadukmu..InsyaAllah."

p/s:Hepi holiday pada semua..Ummi n famili pon bersiap2 nak balik kampung kat Kemamang ni..doakan kami semua selamat sampai n pulang kembali..wassalam...
























7 comments:

sz | m.a.s.s said...

selamat bercuti! hati2...semoga selamat perjalanan pergi & balik ye ummi :)

MUMMYAR said...

best nya bwk ank g jenjalan kan...suka nya tengok dia....hehhe...

hati2 ye blik kg tu....

~~*Lady Salwa*~~ said...

Salam ziarah...

Ummi, kiter kenal la hubby awak tu. Dulu satu opis ngan dia masa kat KTAK dulu (sektor komunikasi)... Pastu kena pindah ke KPKK. Sekarang saya kat AGC... hehe

Kecil pulak rasa dunia blog ni ye...

abah said...

oh, che salwa kiter rupernya.....hahahah

ann @ hatiberbunga said...

aisyah sgt chumel dgn topi itew.. hehe..

Ummi Aisyah said...

kak ann:tq kak.hehe tula topi kegemaran dia.

ibu_Arifa said...

cantik dan comelnyer Aisyah..
saya dah pernah sampai kat masjid uniten tu..sekali jer p situ..masa turun teman hubby gi buat test kat lab fizik uniten..masa tu tgh preggykan Dalila, baru masuk 4 bulan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails