Saturday, 15 May 2010

~Bergaya dengan spek agogo~

Satu pagi tu, sedang ummi buat bekfes untuk kami sekeluarga(sebulan lepas), tetiba ummi dengar 2 beranak ~abah n Aisyah~ dok gelak2.Apala yang lucu sangat tu.. ummi malas nak amiktau.Tapi makin lama makin seronok lak dengar diorng bergelaktawa ish takleh jadi ni naik konpius ummi..bila ummi intai2 rupanya si abah doh tengah buat sesi fotoshoot ngan si comel kami..patut pun dengar abah dok gelak kuat sangat..sbb bukannya senang nak mintak Aisyah posing..dia dok banyak buat memek muka yang sangat menggelikan hati.Ummi tengok bukan main lagi anak dara sorang ni melaram dengan spek mata agogo hahah..jom layan pic Aisyah dengan spek agogonya..~~~



Angkat tangan cepat! saya polis..hoho garangnya anak dara ni~polis dengan spek besor~




Wassup2...Aisyah di sini..~boleh tahan jugak anak dara ummi ni, sape lak yang ajar pose camni~macam ader something je kat dalam mulut dia..kena siasat ni



Tu dia..rupenya tengah syok posing sempat gak Aisyah kunyah biskut kegemarannya..Aisyah..Aisyah



Ish ish Aisyah ni..



Senyuman yang paling menawan dari Aisyah..heheh..khas untuk semua..peace..~~alamak! blur plak peace Aisyah~



Cak ar!..tu la cara Aisyah menarik perhatian kami..so cute bila dia sebut cak ar..Ummi n abah luv u so much..Semoga jadi anak yang solehah ya sayang..ameen...



12 comments:

Nadiah Sidek said...

wah..wah..bukan main lagi ye si kecik ni posing :D

LYaFRINA said...

mcm2 gaya..
sgt2 cute n comel..

LYaFRINA said...

Org kmn gak k??
kat mana??
sy kat chukai ni jer..
sukanya jumpa org skampung..

ibu_Arifa said...

comelnyer..pandai dia pose ek.. sporting lah Aisyah nih..

LIP (^_^) said...

ala tomey gegirl ni..aisyah, aunty pun selalu doakan anak2 semua kenalan aunty jadi anak2 solehah..dah tak daya tengok kehancuran sosial remaja sekarang..

~aSHa~ said...

seronok tgk anak2 pandai berposing..takyah paksa2..ehehhee

org kemaman ke?

@>--ummi zahra--<@ said...

ala tomei nyer aisyah..dah pandai pose kan..zahra skrg susah nyer lah nak amik gambar..

Momma Mia said...

amboi.. bergaya sungguh la dia... tomei2...

Fieza79 said...

amboi bgaya abis anak dare tu...
cm model cilik..hikk

nieylemi said...

hahahaha...aisyah2....tomey...

sz | m.a.s.s said...

alalalaa...kiutnya dia ngan spek beso tu ye...pandai posing senyumm anak dara kecik ni...

Ummi Aisyah said...

nadiah:biasenya nak tgk kamera pon payah si kecik ni
lyafrina:yup sy asal kemaman,felda neram.
min,lip,asha,ummi zahra:tgk mood dia nak posing.:).kalu tak, susah gak nak amik gambar.
momma mia,fieza:tq kak.
nieyla:tomey macam mak dia tak?hahah
sz:tu spek baru,sbb tu asik nak pakai jer heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails