Friday 12 November 2010

Ujian Untuk HAri Esok~~~~~~~`

MTEST lagi(tomorrow)..masuk ni dah 7 kali saya exam MTEST (kpli) huhu..tapi belum rezeki saya lagi dalam bidang pendidikan..agaknya kalau org lain mesti dah give up kan nak apply lagi, tapi tak kira saya nak jugak jadik cikgu selagi umur tak cecah 35 tahun..hmm..hope kali ni adala sinar untuk saya....i luv teaching very much!! ohh..sangat rindukan zaman saya jadik guru dulu2..walaupun skarang ni saya dah masuk bidang kerja yang sebenar (IT) tapi hati saya masih teringat kat student dulu...wish me luck kekawan...taknak ambik MTEST lagi daaa untuk nextyear.

note:tak prepare pape pun lagi untuk exam sok!!tawakkal cik yah


~~Aisyah tolong ummi baca buku ya cayang..

6 comments:

Nurul Izza said...

Good luck akak..

apa2pun tak kisahla..asalkan akak tak putus asa.. chayok!!!ganbatte!

Unknown said...

Gud Luck cik Yah...

chayok2.... semoga kali ni lulus la ye...

abah n baby aisyah said...

ummi syg,

try ur best...
insyaallah, rezeki tu tetap ade ..cuma lambat atau cepat je...abah n aisyah doakan kejayaan ummi...

kena study time macam ni, kang x sempat lak kalau mlm karang..nanti aisyah lak yg tolong study kan utk ummi.....

mak encik | SZ said...

selamat menjawab cik yah!
bagus2..insyaAlalh ada la rezeki nnt jadik cikgu yah!

norchang said...

Good luck akk.. :)

Dua Frey said...

Nicee share

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails