Monday, 8 November 2010

Kesian aisyah....

Kata orang tua-tua, cubit peha kanan, peha kiri pun akan terasa sakitnya..
Bagi yang dah berkeluarga, anak adalah aset yang paling bernilai.

Segala-galanya yang terbayang di fikiran adalah anak..Ummi ingat kat aisyah..abah pun ingat kat aisyah...Sihat kah, baik kah, ok kah aisyah kat taska? Maklumlah sekarang ni macam2 hal yang berlaku kat taska sehingga menyebabkan semua org ragu2 tahap penjagaan dan keselamatan anak2 kat taska....dugaan....

Lebih sebulan yang lepas, satu kejadian yang tak diingini berlaku kat aisyah. mase ambil aisyah, tgk2 jari dia merah...TERKEPIT PINTU. Alahai anak abah..kesian sangat..huhu..
tp syukurlah tak terlalu teruk cederanya..just bagi minyak piat je...

Dah lama tgk perkembangan jari aisyah yang terkepit tu, mmg nampak perubahan bile kukunya dok panjang2..last-last jadi hitam sikit..and tercabut..

sedihnye tgk kuku anak tercabut..huhu...



Ni lah kuku aisyah yang terkepit kat pintu taska



Abah tgh tolong cabutkan kuku aisyah...

p/s : abah & ummi sayang sangat2 kat aisyah...jangan nakal2 ye sayang...

4 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

hope ini yang terakhir aisyah kena camni..sedih!!

lily azliyana @ mama zara said...

alahai..seramnye tgk kuku tercabut tuh..sian aiysah..tk nangis ke die mase ayah cabut kuku tuh..huhu

Nadiah Sidek said...

gerunnya tgk kuku dicabut. tak sakit ke cabut tu? kesian aisyah

IbuHanna said...

alahaiiiiii sian aishah..dpt bayangkan camne rasa terkepit pintu..ish kita yg besor ni pun tak tahan sakit, nikan budak2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails