Monday, 8 November 2010

Makcik Esah oh Makcik Esah

Anak manja kami si aisyah ni dah pandai bergaya...asik etrsenyum je tgk gaya dia..hepi sangat tgk perkembangan aisyah ni..syukur, alhamdulillah kerana abah masih dipanjangkan usia untuk melihat aisyah menginjak usia..moga Allah pinjamkan lagi masa untuk abah dan ummi melihat puteri abah ini berjaya di dunia dan akhirat..(Sedih tgk cerite2 cerai berai pasangan artis/orang popular..Kesian kat anak, kecik2 dah berpisah)

So layan la aksi makcik esah ye...


HI, saya makcik esah..



Suke la tu tiru gaya ummi


ha, makcik esah nak membebel ape kat abah ni??


ha, nak buat ape tu makcik esah oiii??


ta...raaaa..!oo, sejak bile pandai wat tanduk2 ni???ni mesti pengaruhkartun ni.


hehe...

6 comments:

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

tomel!!bila plak abah ambik gambar ni.ummi tatau pun

abah n baby aisyah said...

haha, kitorang pandai2 la nak amik gambo yg best2 ..mn blh bgtau...hahahaha. kan makcik esah kn?

Fieza79 said...

hamboii mmg dh gaya mak esah...hehe

Rizziela said...

cute ajer

Nadiah Sidek said...

kategori makcik yg comel..hehe..

sz | m.s.s said...

hihihih..
pandai posing la makcik esah ni! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails