Wednesday, 3 November 2010

Syabas!!

3rd day, Aisyah dah tak nangis lagi bila ummi hantar pagi tadi.Tapi nampak muka dia sedih jer bila ummi peluk n cium..huhu..mulala tu jangan nak berdrama lak yek NUR AISYAH NABIHAH.

Tapi bila ummi pikir balik, memng kesian kan anak2 kita yang pepagi lagi dah nak kena SERAH kat orang lain jaga, lewat petang baru datang ambik.Berapa % jer masa kita ngan anak2 kita sebenarnya yek!..ALANGKAH BAGUSNYA....***wink**~~~berangan kejap~~



Jumpa gak gambar Aisyah tengah menangis..hihi~~Align Center

6 comments:

Rizziela said...

yerlah....
masa kita dengan anak2 kurang dari masa kita kat office..sian anak2 kita kan

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

patutla lama tak dengar khabar..tuan umah menyepi upenye

cik yah baru dpt keje ye?

~~*Lady Salwa*~~ said...

ok la dah tak nangis tu...

tu la kan, bila fikir2 balik hari sabtu ahad je la masa yang betul2 terluang untuk anak... sian diaorang...

Nadiah Sidek said...

yay..good job aisyah! :)

|| NaFiRaa || said...

sedih kan~ tapi terpaksa jugak hantar dia pergi bbsitter sebab mama dia kena keje kan~ :(

sz | m.s.s said...

uhukkksss...sedih kn...
apakan daya klu bapak anak2 ni kaya raya blh la ibu2 dok umah je :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails