Monday, 5 April 2010

@ majlis pertunangan mok aka Dila

ni taun lepas punye citer..a day after raya haji 2009, mok ummi selamat ditunangkan dengan jejaka pilihan hati..tapi yang tak besnya smpai skrang ummi lum tengok lagi empunya diri(bakal pok)..huhu sedih tau mok..k jap lagi ummi sambung balik celoteh.. nak g maman ngan makcik nila.(nanti lambat kena bebel lagi)

ummi came back..Alhmadullillah pas lunch ngan bekal yang dibawa(tomyam read:sayur campur) n pau siput lala nieyla, moga kenyang hingga ke petang..

K back to the story about majlis pertunangan mok...majlis mula pas solat asar..lebih afdal dahulukan solat(mok said).Kat situ ummi jupe member2 lame ummi huhu..(yoja n jah).so..long time no see u all guys..sempat ar borak2 tukar citer memasing..N seperti biasa putri ummi yang sorang ni..asik nak 'menikus' je bile kena usik ngan makcik2 dia.ish2 tak patut kan..ambik gambo dah tak leh senyum almaklum takut org berkenan kat dia..macam tu ngan putri ummi ni, her karakter akan berubah serta merta bila dok depan orang ramai, asik nak ber'tepek' ngan ummi langsung tak sape boleh pegang dia..(nice to see, no hold plez).





emm..pasni ummi akan upload gambo mase majlis tunang tu..sat no..nak kena sambung keje dulu..


us with mok

Ni plak foto lepas balik dari kenduri rumah mok. Cik Ar Aisyah buatkan majlis makan2 untuk kami satu famili.Cik Mek Comel asik tersengih jer dapat makan ayam KFC.

majlis makan2 kat rumah MIL

1 comment:

nieylemi said...

bila nak start bisnes nih...huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails