Wednesday, 21 April 2010

Buah tangan dari Untie Nieyla

Dua ari lepas, untie Nila (opismate ummi) ade sumbangkan hasil kreatif dia kat ummi (no paksaan ekk). Mulanya untie Nila cakap dia bosan, so ummi suggest dia tolong editkan gambar2 Aisyah.. nak harapkan ummi yang edit memang takde mase arr..buzi manjang (konon2nya).Untie Nila dengan bebesar hati nak tolong ummi..dan ni hasilnya :-




tido dalam iman dan aksi lasak Aisyah



Aisyah hepi nak g beraya~~~Aisyah wif nany~~I feel good





Gambar mase kat taman depan rumah kami, ekceli diambil mase Aisyah baru bangun tido..tengok mate dia cepet jer..hehhe..n kat tangan Aisyah mesti ader sekeping biskut..tu habit Aisyah dari kecik pergi mane2 pon mesti nak ader biskut sekeping kat tangan..nak ngunyah je kojenya...Suke beno dia main buaian..Abah n ummi nak tolong pon tak kasi..ooo..eksen ekk..

p/s:- Tq so much Untie atas buah tangan ni..nanti leh tolong lagi..hehhe..Aisyah cayang Untie..muahsss...

3 comments:

nieylemi said...

cayang aisyah jgk...

nadnye said...

pandainya edit gambar.. comel2 gitu

nieylemi said...

ckit2 blh la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails