Friday, 16 July 2010

@ Besday Abah ~~Restoran Rimba~~

Alhamdulillah baru dapat update citer besday abah, tapi takleh nak panjang lebar coz ummi baru jer baru pulih dari demam yang 'panjang'.Kepala pon masih toing2 lagi. Beberapa picas yang sempat diambil sempena besday abah Aisyah..sebenarnya masa ni Aisyah tengah demam n kami baru balik dari homeopati so alang2 dah sampai cni terus ummi cakap nak belanja abah kat restoran ni..hihi..tapi yang besnya ummi belanja tapi abah yang bayaq kikiki..

Aisyah masa kat homeopati..walaupun dmam tapi hepi jer sbb dapat kuar dari 'perintah berkurung' heheheh



us..kesian ummi tengok wajah Aisyah time ni..memang tak larat abis~cengkung semacam jer~..termasukle ummi coz tak cukup tido berjaga malam huhu..tapi demi nak meraikan orang kesyangan kami ceriakan jugak wajah kelat ni :P



dua buah ati kesayangan, tetap maintain ceria Aisyah..



renungan yang cukup menggerunkan~~~



Patut pon, Aisyah tengah tengok menu kami petang tu..ishish..Ni menu kami~~ikan siakap masak stim limau~~sodaaaappp!!!


~~kerabu mangga~~


~~kailan ikan masin~~


memang sedap sehingga licin pinggan ummi..hehehe.. ikan siakap pon dah tinggal tulang ajer.

ummi tengah sibuk pilih present abah, si Aisyah sibuk plak nak bermanja huhu..


dah dapat..si kecik nak masuk gak dalam gambar



close up~~~first time abah ada kemeja background hitam camni hihi..sesekali kena tukar slera plak yek yang..



ewah tengok meja study dia dah jadik kerusi plak..apa jer yang dia dok bebel ngan abah tu~~~ i c, tengah dok tunjuk kemeja baru abah yek

lalalaa~~~ummi, abah..Aisyah dah chat..esok nak g skolah..bosan dah dok umah tau..

9 comments:

Suhana Shahril said...

Ooo..patutlah sepi jer pas entri besday aisyah.demam rupanya.K.ana doakan semoga cepat sembuh dan kembali ceria seperti selalu.Aisyah jgn nakal2 ya,cian kat ummi...^__^

Nadiah Sidek said...

dah sihat betul ke ni? demam biasa2 je ke?

NURUL IZZA said...

yaAllah sedapnye makanan! terliur sgt..huhu

akak, get well soon

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

kak ana: tq kak.tu la demam berpanjangan huhu..

nadiah: hehe..what do u mean by demam biase2 aje??act ni demam tahunan :P

izza: sodap!!terliur ekk?meh akak blanje izza bayar sidiri hihi

@>--ummi zahra--<@ said...

patut lah lame menyepi cik yah..hrp dah betul2 sihat..mmg nampak lah cengkung muka aisyah n cik yah..

Nadiah Sidek said...

demam kan ada mcm2 jenis..hehe. demam tahunan? sbb jarang demam ye?

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

mimi:tq mimi..alhmadllah dah makin ok sekarang cume kepala ada sikit pening lagi

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

nadiah: hihi..demam tahunan sbb biasanya setahun akan kena skali demam..

~~*Lady Salwa*~~ said...

sedapnya menu2 tu... rasanya pernah gi makan sekali kat situ.

kiter lak tengah demam selsema nih. demam dah ok sket, selsema & batuk je x ilang lagi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails