Tuesday, 27 July 2010

@ Aisyah berkarya

Beginila rupenya bila Aisyah menunjukkan hasil kreatifnya..hoho..

Align CenterApa yang dia cuba lakukan ni???


huhu habisla kabinet tv ummi


Terlalu asyik, hingga tak sedar kena snap


Siapa kah guru Aisyah???

Patut pun dua beranak ni dok senyap jer kat ruang tamu, huhu..ni kejernya, nak marah kat si anak or si bapak ??gerammzzz jer rase.


7 comments:

LYaFRINA said...

tp walau pun habis kabinet tu ditampal sticker.. nampak cetusan minda disitu.. aisha tahu menggunakan sticker.. nampak potensi disitu. mindanya sedang berkembang

@>--ummi zahra--<@ said...

marah dua2 lah cik yah..zahra belum pandai lagi nak tampal2 sticker..tunggu jelah mase nyer..hihihi

Nadiah Sidek said...

hihi..aisyah tlg hias kabinet tu..

sz | m.s.s said...

ahahahaa..
sabr je la cik yah ye...
pasni aisyah tolong "cantik"kan lg brang2 lain ye ummi! :)

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

lya:tu yang tak smp hati nak marah kat Aisyah tu..biarkan ajerla..:P

ummi zahra: bapak dia yang kena marah hihi..

nadiah, kak sz: Hobi Aisyah skrang meng'hias' rumah.. aduilaa..

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe... marah je dua2... tambah2 tu ha tok guru yang ngajar tu... hehe

abah n baby aisyah said...

betul2 lyafrina...di situ minta dia bercambah..xleh nak marah2..biar dia cuba mende baru,kn?
so xleh marah2...hahaha

betul3..
alamak, kantoi la plk....
siap papar gambo abah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails