Tuesday, 4 January 2011

@Eagle Ranch Resort Part 2

More picas from Eagle Ranch Resort.Ni hari last, check out time, so sempat le bergambo dulu..~~~


ewahh~~dua beranak ni dah jadik model tayar ke??ahakss


sempat lagi bergossip makcik ekin ni yekk..ahha..sesapa nak beli souvenir boleh masuk kedai ni ~~macam2 ada~~


cafe @ the back
~~so cekci my doter~


ahha..dah macam pose depan lori sayur plak..


sure tak sesat kan kalau masuk cni..kiki..


1 MALAYSIA from abah n Aisyah
macam mane plak makcik nila boleh muncul dari belakang ni..ish konpius ai
anak dara kami ke ni???:PP
ni lagi satu macam lori sayur hahah
chalet @ the back..so cute
one more
again!
gambaran dari pintu depan, memng unik design nya kan!

2 comments:

wan sujaihah said...

cantik la tempat ni...seronok tgk...macam nak g jer...

tp klu g bercuti bawak family lagii best :)

lily azliyana @ mama zara said...

salam ummi aisyah..lame rasenye tak menjenguk ke sini..huhu..sori yek

nway, mmg nmpak unik resort nih..dulu pernah lalu n tgk signboard eagle ranch ni dr tepi jalan besar jek..ingat tk menarik sbb tpt cm tersorok sket kan..hehehe


p/s: ummi ade lagi tk jual tungku panas moden tu skang?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails