Wednesday, 8 December 2010

Rumahku Syurgaku...Akhirnya berjaya....

alhamdulillah...

syukur kepada allah kerana dengan izinnya dapat jgk abah berbicara sepatah dua kata (macam dah lebih je kata tu..hahaha)

Teruja sangat. Bukan ape, setelah sebulan lebih ddk d kediaman/kuarters baru di putrajaya, akhirnya barang-barang semuanya dah disusun dan disimpan dengan elok..(lepas ni, xnak kumbah2 lagi dah..bahasa org ganu..hahaha). just tinggal 20% lagi kot..

smalam, abah, ummi, aisyah yang comel serta cikgu ji sama2 meringankan tulang masing-masing untuk menyusun/menyimpan barang2 yang lebih sbulan terlonggok di dpn pintu dan dalam bilik. ibarat macam duduk kat dalam stor(brg abah je byk..sayang sangaat nak buang, siap ummi membebel lagi) ...tp skrg dah ok.. dah nampak macam umah sikit..hahahha..

bayangkan dalam masa sebulan, xda masa nak ngemas barang-barang yang dah diangkut tu...ade je aktiviti penting ujung minggu. aritu, ujung minggu kena blk kg. pastu, kena pi nilai(beli barang,tu pun main belasah je pi sane..almaklum plan asal x jadi), pastu gi MAHA..penuh je akiviti ujung minggu tu...hahaha

so, akhirnya semalam, jadi titik penamat utk semua barang2 yang dilonggokkan di depan pintu dan dalam bilik. ujung minggu ni prepare nak gantung2 gambar lak kat dinding...harap2 ujung minggu ni free...

nanti boleh la kawang2 nak singgah umah...hahahaha.

p/s: gambarnye nanti abah upload ye..

3 comments:

Anna Suzana said...

mesti rumah tu dah cantik dikemas... uploadlah gambar...

BeautyTrendyHealthy said...

mana gambarnya kak? saya pun teringin nak tengok juga :)

Just Call Me Bitt said...

aisyah pindah rumah ke? alhamdulillah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails