Thursday, 30 December 2010

Harimau Baham Garuda

Ketua pasukan RUMAH MERAH~~~~~~~`;P



Aksi2 masa tengok perlawanan bola sepak MAS vs INDO baru2 ni..yehhhaa~~~~


Sebelum tu kasik saya pose dulu yek kekawan hihi..


angkara abah Aisyah..


abah n uncle an dah macam nak masuk TV plak..semangat betol dorang ni.


tak senang duduk selagi tak habis perlawanan..saya rilek je kat belakang tengok gelagat peminat2 bola sepak ni. Alhamdulillah..mesia menang 3-0, tak sesia abah melompat setiap kali mesia dapat gol hahhaha..

3 comments:

~Miss Sukasih~ said...

sampai cmtu skali tgk nyer...nasib menang...klu kalah soh abg akak masuk dlm tv tu terus...

Just Call Me Bitt said...

hehehe nasib baik tv tu tak melompat jugakkan...

happy new year ;)

abah said...

hahaha.nasib baik menang, kalau tak, abah sahut dah cabaran tu...hahah.ye la..nak pi stadium ummi x nak bagi.rindu mase zaman dulu2 , pi stadium...org tak kenla jd kenal...hahaha...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails