Tuesday 22 March 2011

Syabas ADIK-ADIKKU~~~~~

Malam tadi saya sempat menonton final rancangan Adik-adikku dengan Aisyah..si abah tengok separuh n lepas tu terus berlayar :P..Kagum n sangat teruja bila tengok begitu konfiden adik-adik cumel ni berpidato..sangat petah dan memng bijak..sejuk perut ibu yang mengandung n ayah yang mendidik mereka hingga ke peringkat itu..

Saya sanggup tunggu hingga pukul 12 nak tengok pemenangnya..NAsib baik ada anak dara yang sama-sama temankan saya hihi..budak kecik tu pon mulutnya boleh tahan asyik dok bertanya aje bila tengok saya tergelak je time adik- adik ni berpidato..complete...juara nya memng serba boleh..

Tetiba saya teringat zaman saya sekolah rendah dulu......pernah jugak saya wakili daerah dalam pertandingan bahas..sangat indah memori tu, tapi saya taklah sepetah adik-adik ni...hihi...masih teringat2 akan skrip bahas saya dulu...semuanya hasil tunjuk ajar my teacher yang sangat disayangi..Cikgu Siti Anum..Terima kasih cikgu....

Nur Aisyah Nabihah...moga dirimu  menjadi  kebanggaan ummi dan abah dan sentiasa dirahmati olehNYA...ameenn........

7 comments:

Zaidah said...

pernah bahas jugak tapi antara kelas aje....hehehe

IbuHannaSyahmi said...

aah best2..kami pun layan finale adik2ku..sbb ni rancangan fav Hanna..tiap2 hari layan kul 6.30ptg..

saya pun tggu smp umum juara..si hanna & ayah dah zzzzz..

hope one day anak2 kita pun dpt jd mcm budak2 ni kan..berani, bijak, confident suma..hanna siap ckp la nk masuk adik2ku..hehe

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

bagusnya hanna tengok tiap2 ari yek..insyallahh moga dorang jadik anak yang solehah..

LYAfrina said...

lya pon tk gak.. bdk2 skarang nmpak matang & y semlm tu mmg petah2 belaka & penuh ekpresi wajah kan.. tp x tgk smpai hbs sbb pastu tukar oasis.

ieda said...

x pernah tgk lah .. huuhhu

LIP (^_^) said...

sape menang ye?

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

juaranya adik amirul munir..mmeng best!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails