Sunday, 27 March 2011

Sembang malam~~

Satu malam tu, saya tengah melayan Aisyah berceloteh..habit anak dara ni, telek muka umminya..kalau ader benda asing kat muka saya cepat aje mulutnya bertanya apa ni..apa ni.. dialog yang buat saya nak tersenyum jer smp arini..

Aisyah: Ape ni ummi?? (sambil tunjuk kat muka saya)
Saya: Tahi lalat (saya ni memng ratu tahi lalat.sekolah.dulu pernah digelar shrifah aini hihi..)  
Aisyah: ooo..ni ape ummi??(tunjuk kat muka gak --area lain lak) 
Saya: Tahi lalat..
  
soklan yang sama dia tanya  berulang kali.. n at last

dia boleh cakap camni..."eee....banyaknya tahi..."sambil buat muka geli~~hahah...saya sakit perut tahan gelak...adeeeihhh budak kecik ni boleh plak dia berimaginasi benda lain...

moral: berhati2 bila cakap ngan budak2 kecik ni..wording yang saya guna tu kureng sesuwai untuk dorang lagi kan..hihi..

3 comments:

lily azliyana @ mama zara said...

salam ummi..sori ye lame sangat tak menyinggah ke cni..=)

nway, swert jek si aisyah nih..rajin ajak mama borak2 ek..tp lawaklah part die gelikan tahi tuh..die lom paham tahi lalat tu ape...hihi

ibu_Arifa said...

hihihi..kelakar lah Aisyah ni..hihihi

Ummi Salsabila said...

Hihihi..kelakar!

betul kak,sekarang kn jg2 perckpan..aufa pun dah pndi tiru dialog kita..;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails