Tuesday, 1 March 2011

Bila Aisyah bersuara~~~~~~~

Scene kat kedai VCD

Aisyah dok belek2 cd cartoon yang ada..As usual mesti tengok cd barney..Sebelum ni kalau nampak je CD Barney mesti nak beli..tapi malam tadi lain macam lak gayanya..just belek2 sambil mulutnya sibuk membebel..
Abah yang baik hati terus offer Aisyah beli CD Barney..Ummi plak sound kat abah..tak payah beli lah dah banyak CD Barney kat rumah..

Aisyah yang dok tengok kami berdua ni ~~sorang suruh beli, sorang lagi tak kasik beli..terus sound ..

"Tak payah la beli" hahha....terperanjat abah ngan ummi..ingatkan dia nak cakap beli la abah..tergelak2 ummi n abah...terus kami keluar dari kedai tu...rupanya Aisyah dah matang sekarang ni yek ...tak perlu bazir2 nak beli CD lagi kan sayang... hihi..

budak kecik yang berjiwa besar~~~pra konvo~~

3 comments:

=sz= said...

alalalaaa...
baekkknya aisyah!
bulihhh jadik calon menantu acik ek ;p

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

tengah mood baekkkk camtu arr kak..try datang mood @#$% ya ampun buk....

Ummi Salsabila said...

alalolo..comelnya aisyah dah grad! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails