Monday, 10 December 2012

Selesaikan tanggungjawab


 Sabtu lepas, kami bawak Zahra ke klinik. Bukan sebab tak sihat, tapi nak bagi dia makin sihat..dipendekkan cerita untuk disunatkan J..Alhamdulillah..tengok dia rilek je tak menangis masa kena tu..Good Gurl. Mak bapaknya yang terlebih cuak hihi..yela takut gak dia meraung ke ape ke risau jugak..Semuanya berjalan lancar dengan kepakaran Dr Hasnah dari Poliklinik Annur Putrjaya, Presint 15.Kena bayar hanya rm35..Okla tu kan sebab ada klinik yang charge lebih lagi..

Note:masih teringat2 eksiden ngeri kat Desa Pinggiran Putra Jumaat lepas..takziah kepada keluarga mangsa. `Ya Allah, ku mohon padaMU lindungi perjalanan kami sekeluarga,ibu bapa kami, adik beradik kami dan seluruh umat Islam ..

2 comments:

LYAfrina said...

alhamdulillah....

lya dulu pon..takut sgt... lps tu nak mandikan dia takut dia pedih.. padal ok je kan...

me shuhada said...

Salam.

Alhamdulillah.. mmg mak bapa akn cuak lebih tp rupanya mcm xde apa pun kn? :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails