Thursday 8 March 2012

Ujian dari Allah~~Alhamdulillah...

Minggu lepas, saya diuji dengan sedikit kecederaan di jari.Semenjak insiden itu hingga sekarang masih lagi terasa kesakitannya dan membataskan segala kerja-kerja rumah.Alhamdulillah encik suami ambil alih semua tugas dari memasak hinggalah mengemas rumah.Terima kasih banyak suami, hanya Allah saja yang dapat membalas kebaikan dan kesabaran kamu.Si anak pun seakan mengerti atas keperitan yang umminya alami. Alhamdulillah Allah permudahkan urusan saya sekeluarga.

    Semasa di wad kecemasan (tunggu doktor pakar datang check), saya sempat muhasabah diri betapa selama ini saya tidak pernah kurang dari nikmat kurniaanNYA.Hanya sedikit yang Allah uji untuk saya merasa kesakitan pada saat itu. Jauh bedanya dengan saudara-saudara saya yang dilukai dengan teruk sekali oleh orang Yahudi laknatullah. Cukup membuatkan saya menitiskan airmata seketika bukan disebabkan kesakitan yang saya alami tetapi saya rasa bersyukur yang teramat kerana diberi peluang menerima sedikit ujian ini.Alhamdulillah.Semoga Allah mengampunkan dosa saya yang tidak terhitung ini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails