Wednesday, 20 July 2011

Kura-kura & Arnab

Sebelum tido..tugas omak kena bercerita dulu ngan si anak dara..citer yang anak dara ni request "kura2 dan arnab"..tapi seminggu ni...story teller dah bertukar plak...anak dara plak yang akan bercerita untuk omaknya...

"satu hari...ura2 dan rabbit anab jalan2..satu hari...ura2 dan rabbit anab lari laju2...satu hari..ura2 dan rabbit anab..yee..menang..."

~~tahan gelak jer dengar Aisyah bercerita...baru nak rakam tapi cepat ajer dia perasan terus spoil plan ummi.. yang lawaknya boleh plak dia bercerita sampai ummi tertido ishish...Aisyah...Aisyah~~semakin bijak kamu yek..

5 comments:

Nadiah Sidek said...

hihihi..kelakar la! kalau dengar sendiri mesti lagi kelakar :D

zaidah said...

hahaha...kejapnyer ura2 dah menang....

LIP (^_^) said...

i pun ske bercerita sblm anak tdo tapi kenkdg naik penat bila mata dia tak tido2 jugak...adoii...

Sz said...

hahahaaa...
banyak nya "satu hari" diaaaa

Khaireen Nurazikin said...

haahahhaaaaaa... omak nye pon dah cite kat opis psl ure2 n arnab ni.. skt perot gelak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails